Sunday, January 12, 2014

Laelamp

Kurvastuseks pean ütlema, et nädalavahetus möödus suures osas õpitähe all. Kuna koolitööd on kogunenud liiga palju, et seda edasi lükata, siis pidin lõpuks tubliks hakkama ning otsast hunnikut kahandama. Mistõttu mingeid põnevaid sündmusi mul kirjeldada ei ole.
Täna käisin bensiinijaamas ja ostsin asjalikku kohvi, sest mul on mingi pulbrist tehtav lahustuv cappuccino, mis, nagu arvata võib, maitseb täpselt nii halvasti kui üks pulbrist tehtav lahustuv cappuccino maitsma peab.
Lisaks põles lambipirn läbi. Minu ainuke valgusallikas toas. Nüüd on mu ainuke valgusallikas telefonis olev taskulamp, küünlad ja arvutiekraan. Suurepärane. Kaks nädalat enne äraminekut hakka veel sellega jamama. Onu tuleb kolmapäeval ja siis vahetab ära. Ma teeksin seda ise, kui mul redelit vaja poleks. Kõrged laed võivad ikka hulluks nuhtluseks olla.
Proovisin köögis õppida kuni korterikaaslane sinna möllama tuli ja mind häirima hakkas.
Külm oli ka.
Miskipärast on üleüldse mingite mu korterikaaslaste arust üligeniaalne idee vannitoas koguaeg radikat kinni keerata ning aknaid lahti hoida, et siis värskeõhu mürgitus saada ja duššiall käies erinevad kehaosad ära külmetada. Mina põikpäise inimesena panen koguaeg aknaid kinni ja keerand radikatel soojust juurde.

Homme plaanin ühe raamatukogu üle tšekata. Pidi olema suuuuuuuur, aga tudengeid täis.

No comments:

Post a Comment